Om de bedrijfsfilosofie te schetsen is er geen betere wijze dan de op 10/Oct/2000 geformuleerde
Company Mission te herhalen:
 
“Het op een professionele wijze verlenen van diensten van hoge kwaliteit, zowel aan klanten
als aan maatschappijen, daarbij in acht nemend een hoge graad van persoonlijke, zakelijke
en financiele integriteit.”
 
De strategie om deze doelstelling te verwezenlijken is:
1)      Het aanbieden van nuttige en passende produkten, toegesneden op de behoefte van de klant.
2)      Het verstrekken van noodzakelijke en nuttige informatie aan de klant.
3)      Het belang van de klant prevaleert boven het belang van de maatschappij.
4)      Het aanbieden van kwaliteitsprodukten met een optimale prijs-kwaliteits verhouding.
5)      Het verlenen van een serviçe van hoge kwaliteit en doelmatigheid.
6)      Het onderhouden van een onberispelijk financieel systeem.
7)      Het zonder vertragingen kanaliseren van de geldstromen van de klanten naar de maatschappijen en
         vice-versa, zonder financieel winstoogmerk en zonder financiele risico’s te nemen.
8)      Het streven naar een zo hoog mogelijke graad van professionalisme.
9)      Professioneel up-to-date blijven.
10)    Het bewaren van een zo hoog mogelijke graad van gegevensbescherming. Al onze data zijn versleuteld. 
         In geen geval zullen data voor marketingdoeleinden worden gebruikt of aan derden doorgegeven. 

Deze pagina is voor het laatst aangepast op 31/05/2018